При възникнали въпроси в срок до 14 дни от усвояването на онлайн поръчка е необходимо да ни информирате на zoraonline@zora.bg или в предоставената Форма за контакти, описвайки естеството на констатираното несъответствие, както и да приложите снимков материал.
При възникнали рекламации след изтичане на законовия срок по чл.50 от ЗЗП, потребителят може да предяви рекламация по чл. 33 от ЗПЦСЦУПС във всеки един търговски обект на Зора, или директно към сервизните бази на марката, посочени в гаранционната карта.
Гаранционната поддръжка изисква предоставяне на валиден документ за покупка, електронно копие на документа се изпраща автоматично в прикачен файл към писмото информиращо потребителя за изпратена пратка от търговеца, достъпен за регистрирани потребители и в собствения клиентски профил на zora.bg
При възникнали въпроси можете да свършете с нас по всяко на zoraonline@zora.bg или в предоставената Форма за контакти
Коментари
0 коментара
Статията е затворена за коментари.