Фактура
Вашата фактура се изпраща автоматично по електронен път за да бъде винаги на ваше разположение на посоченият в поръчката Ви имейл, в прикачен файл към писмото информиращо за предстояща доставка.
Касов бон
Ако доставката е извършена чрез куриерска фирма Еконт (лицензиран оператор по Закона за пощенските услуги) и сте заплатили чрез наложен платеж се издава „Разписка за изплатен наложен платеж“ от куриера в момента на заплащане на дължимата сума.
В случай, че не сте получили този документ можете да се обърнете директно към куриера извършил доставката към вас или към офисите на куриерска фирма Еконт.
Правно основание за неиздаване на касов бон при доставка, извършена чрез лицензиран оператор по Закона за пощенските услуги:
НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006 Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА
Чл. 3. (1) (Доп. - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г., изм. - ДВ, бр. 48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г., доп. - ДВ, бр. 102 от 2012 г., в сила от 21.12.2012 г., изм. - ДВ, бр. 40 от 2013 г., в сила от 30.04.2013 г.) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от ФУ или касова бележка от ИАСУТД, освен когато плащането се извършва чрез внасяне на пари в наличност по платежна сметка, кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
Гаранционна карта
При различните продукти гаранционните бланки са позиционирани на различни места, преди да сигнализирате за неполучена гаранционна бланка се уверете, че гаранционната карта не е вътре в кашона на продукта, самият продукт или прикрепена към външната част на опаковката в прозрачен джоб (най-често под стикера на куриерската фирма).
При възникнали въпроси или необходимост от съдействие сме на ваше разположение на zoraonline@zora.bg , https://zora.zendesk.com/hc/bg/requests/new
или на националния информационнен телефон за обслужване на клиенти на Търговска верига ЗОРА: *3030
Коментари
0 коментара
Статията е затворена за коментари.